Hmm. Tämä on jonkinlainen kysely, jonka ystäväni lähetti minulle... Tunnustuksista kai nämäkin käyvät.

 

Montako asiaa näistä olet tehnyt/koettanut?<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

[x] Lähtenyt jonnekin hetken mielijohteesta ilmoittamatta kellekään? – Olen.

[x] Rakastunut päättömästi? – Olen, sanoisinko nyt sitten että VALITETTAVASTI.

[x] Seurustellut vakavasti? – Olen.

[x] Omannut yhden illan "hauskanpitokaverin"? – Olen, ja kuulen siitä tänäkin päivänä.

[x] Tanssinut fiiliksissä diskossa tms.? – Olen. :D

[x] Juonut itsesi humalaan? – Olen. Peilit… :D

[x] Ostanut jonkun täysin tyylistäsi poikkeavan vaatekappaleen? – Olen. Zip <3

[x] Muuttanut hiustyyliäsi radikaalisti? – Olen. 13-vuotiaana blondasin tukan. :D

[x] Matkustanut yksin ulkomaille? – Olen.

[x] Ns. törttöillyt nuoruudessasi? – Olen. Huoh. Kysy ennemmin, mitä EN ole tehnyt.

[x] Harrastanut ulkoilmaseksiä? – Noloa, mutta olen. Oli komeita tähtiä. :D:DDD

[x] Laulanut tai nauranut niin, että muut ovat ihan selvästi pitäneet sinua tärähtäneenä? – Kyllä todellakin olen… Esimerkiksi metrossa ne ihmiset alko näyttämään pikku hiljaa siltä että "Tino ja Nanni piirille ja vähän vauhilla, teiltä on koko romuvarasto kateissa jos muilta on normaalisti ruuvi tai pari hukassa."

[x] Järkyttänyt lähipiiriäsi jollain isolla asialla? – Olen.

[x] Valvonut koko yön? – Olen. Taitaa taas mennä valvomiseksi.

[x] Hengaillut ulkona koko yön? – Olen. Sillon oli syyspuoli jo, ja aika kylmät yöt. :D Tosin tapahtunut… Kaksi vuotta sitten?

[x] Valvonut monta vuorokautta putkeen? – Viikon. Lopussa rupes vähän väsyttämään.

[x] Laittanut mittapuullasi tolkuttoman määrän rahaa palamaan? – Nykyään mun mittapuu on ehkä parisataa, ku rahaakaan ei juuri ole. Mutta sillon ku olin viidentoista, 1400 (kyllä, tuhat neljäsataa) euroa kädessä oli aika hulvaton summa. Se kyllä meni melkein saman tien ku tuliki, että kai se aika tolkutonta oli.

[x] Mennyt alaikäisenä baariin? – Olen. Join siellä yhden siiderin.

[x] Käynyt konsertissa tai jonkun keikalla? – Olen. Useammallakin…

[x] Matkustanut junalla n. <?xml:namespace prefix = st1 ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:smarttags" />700 kilometriä menosuuntaan? – Olen. Hki-Oulu. Oulu-Hki. Ja voin kertoa Rovaniemeltä Helsinkiin matka on aiiikas pitkäpiimänen. ^^

[x] Ollut lentokoneessa? – Olen. Haluun taas <3

[x] Hengannut paikassa "huonoon" aikaan, jolloin muut pysyvät sieltä poissa? – Olen, enkä ees osannu pelätä tai mitään sillä aikaa ku muut kauhisteli kotonaan. :D :O

[x] Odottanut lasta? – Olen.

[x] Riidellyt ystäväsi kanssa? – Olen, valitettavasti.

[x] Lintsannut koulusta? – Olen. Tosin hieman puolustellen voisin selittää, että se johtui koulukiusauksen aiheuttamasta "ei huvita"-fiiliksestä.

[x] "Jumputtanut" yhtä biisiä suunnilleen koko päivän? – Olen. Ehkä useammankin päivän…

[x] Ajellut rundia kaupungilla? – Olen. Se on kivaa :D

[x] Soittanut pilapuheluita? – Olen. Joskus on lapsettanut joo.

[x] Maistanut tupakkaa? – Olen, oli pahaa. Ja oksennuskin tuli peräti kaksi kertaa. ^^

 

Montako sait? – Kaikki 29 näköjään.

Ikäsi ja minä vuonna olet syntynyt? – 19, syntynyt -89.

 

SELITTEET:

*SAITKO 1-10? Ala hyvä ihminen elämään! Uskalla ottaa suuriltakin tuntuvia riskejä, uskalla tehdä asiat oman mielesi mukaan välittämättä siitä, mitä muut ajattelevat!  Yritä kuitenkin olla sortumatta itseäsi vahingoittaviin ylilyönteihin.

*SAITKO 11-29? Hyvä, olet ehtinyt nähdä muutakin kuin omat kasvosi peilistä. Ehkä jatkat edelleen samaan malliin, kuka tietää. Muista kuitenkin pitää se tuttu terve maalaisjärki/kaupunkilaisjärki asioita tehdessäsi mukana.

*YLEISTÄ KAIKILLE: Voi olla hyvä, ettei joka asiaa ole tullut tehtyä. Asiat vaikuttavat ihmisiin eri tavalla. Pieni varovaisuus on tervettä, mutta älä jää kotiisi kykkimään siksi, että pelkäät kaatuvasi kotiportailla. Käytä järkeäsi ja pidä huolta itsestäsi. Älä pelkää virheitä tai törttöilyä, molemmat kuuluvat elämään. Jos aina istuu yhdessä nurkassa, mitä elämää se sellainen on? Muista kuitenkin kommentti ylilyönteihin sortumisesta. Ei ole hyvä, jos alat elää sitä rataa, että se muodostuu sinulle ongelmaksi. Kaikessa siis kohtuus, ja unohda se "paitsi lauantaina liikaa" kommentti sieltä perästä!