Tosiaan, olen vihdoinkin saanut itseni taas jälleen kerran siihen pisteeseen että jopa jaksan lähteä kauppoihin katselemaan. Ensimmäiseksi suuntaan varmaankin Citymarketiin ja teen siellä muutamia alusvaateostoksia. Sen jälkeen menen mahdollisesti vieressä olevaan Seppälään ja jatkan edelleen samalla linjalle. Kukapa tietää, vaikka bongaisin sieltäkin jotain aivan ihanaa. Seppälän kierroksen jälkeen tulen poikkeamaan kotona. Asun ihan keskustan tuntumassa, joten matkaa ei kerry nimeksikään – kävellenhän minä sen muutenkin taitan. Tai siis sanotaanko, että luultavasti tulen käymään kotona. En ole vielä tästä ihan satavarma. No, joka tapauksessa… Tämän jälkeen menen käymään Halpa Hallissa ja ostan erään ihanan saippuarasian sieltä. :-D En tiedä, mitä minä porsliinisella saippuarasialla teen, mutta ajattelin että tänään voisi olla sellainen mielitekojen päivä. Sitten voisin katsella, josko löytäisin sieltä jotain muuta mukavaa. Muuta en kai ole ostamassa, mutta siihen asiaan voinen sitten palata myöhemminkin jos tarve vaatii. Halpa Hallin jälkeen otan kurssin kohti Halosta. Sieltä minun pitäisi nyt sitten bongata se paljettimekko, elleivät ne ole kaikki jo menneet… Sitten eräs toppi, ja mahdollisesti joku paita. Niin, ja se auki jäävä ”bolerokin” olisi mukava. Haloselta tultuani painelen kirjastoon ja varaan yhden kirjan. :-D Sen jälkeen menen ensiksi Lindexille ja katselen näkyisikö minulle mitään mukavaa sieltä alusvaateosastolta, ja sitten menen yläkertaan Anttilan puolelle. Minulla on mielessäni eräs punainen neule sekä kivin koristeltu musta paita, jotka todellakin haluan, jos vain ne onnistun sieltä löytämään. <?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Mutta, nyt sitten menen tästä laittamaan itseäni hieman vähemmän flunssaisen näköiseksi, ja palaan asiaan varmaankin tämän shoppausreissuni jälkeen. Toivottavasti onnistun löytämään edes osan haluamistani tuotteista…!