Minähän siis olin tänään ”shoppailemassa”. Toisaalta mietin tässä nyt samalla, voiko yhden vaatekappaleen ostamista kutsua shoppailemiseksi? Minulla tulee tuosta shoppailla- sanasta sellainen käsitys, että ihminen toteuttaa tätä laajemmaltikin, siis ainakin kahden ellei useammankin vaatekappaleen tms. tavaran verran. Jos ei osta useampaa kuin yhtä, ei kai pitäisi käyttää sanaa shoppailla, vaan ihan suomennettuna ja arkisesti sanoa, että "Olin tuossa ostoksilla." Mutta niin, tuskinpa se niin tarkkaa on, ellei joku muotiguru käy sanamuotojeni kimppuun.

 

Ostin Seppälästä mustan paitapuseron. Se ei ole kovin lämmin, mutta se tuntui miellyttävältä päällä. Kangas on sellaista, kuin paitapuseroissa yleensä. En tiedä, mitä kangasta se on, mutta sellaista jotenkin kovaa ja aika ohutta.

 

Tarkoitus oli alunperin ostaa se paitapusero sekä paljon muuta, mutta sitten sai jäädä sikseen. En oikein jaksanut keskittyä vaatteiden osteluun, vaikka olisihan siellä kaupassa ollut kaikenlaista vaikka millä mitalla. Mahdollisesti minun pitäisi mennä johonkin muualle ostoksille välillä, jos vaikka löytäisin jotain aivan uskomatonta joka minun olisi pakko saada. Luulen, että koska paitatilanteeni nyt kuitenkin on mitä on, ja lämmintä tarvittaisiin edelleen ja enemmän, painelen huomenna johonkin uudelleen.

 

Minulla näkyy olevan shoppailuputki päällä. Voiko siihen jäädä koukkuun?